המשך mri עמוד שדרה....
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר ולד שלום רב ותודה רבה על התיחסותך... ההרדמה שבוצעה בניתוח היתה הרדמה ספינאלית לא כללית. מאז שכתבתי הפורום קיבלתי את הפיענוח של הmri שבו נרשם לי שמודגם בלט דיסק בגובה d10 d11 משמאל לקו האמצע הלוחץ על השק הדורלי. האם לדעתך אני צריכה לפנות להמשך טיפול אצל אורטופד? האם בלט דיסק יכל לגרום לתחושות נוירולוגיות בגפיים כפי שציינתי(עיקצוצים, שריפה , חום , דקירות ברגליים?)
לדנה שלום שוב: 1.עפ"י הכיתוב שצוטט קרוב לודאי שאין הסיבה בבלט הדיסק בגובה D-10-11. 2.כמובן שיש לראות את ה-MRI עצמו כדי לקבוע הנ"ל בודאות. 3.אילו היה בלט הדיסק סיבה לתלונותיך,היה צפוי כי ההפרעה העיקרית תהיה ברגל שמאל,ולא כך הוא. 4.הסיבה הכמעט ודאית לתלונות קשורה בהרדמה הספינלית ובגין גירויי עצבי שרשי כזה ו-או אחר שנגרם בעטייה. 5.במצבים מסוג זה ברב המכריע של המקרים אין צורך בהתערבות ניתוחית.