בני האוטיסט
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני אם לילד אוטיסט בן 11, כשהיה בן שנה וחצי בוצעה בדיקת MRI ושם הופיעו חוסרים בחומר הלבן באיזור הימני של המוח, לאחר כשנה בוצעה בדיק ה נוספת והממצאים היו בדיוק אותו הדבר. כיום מדובר בילד אוטיסט בדרגה בינונית, והאוטיזם שלו מתבטא בהתקפות זעם, כלפי הסביבה וכלפיי עצמו, ואני רוצה לדעת האם בגלל החוסר במיאלין מערכת העצבים שלו חשופה וגורמת לו להתקפות זעם לא רצויות, האם זו הסיבה לאוטיזם? והאם יש אפשרות לטפל בכך? לאחרונה שמעתי שיש אפשרות לניתוח ושניתן להזריק את החומר הלבן???? האם זה נכון? אשמח לתגובתך בהקדם, זקוקה לכל עצה אפשרית. תודה רבה ושנה טובה.
לאילנית שלום לא מוכר לי ניתוח מהסוג שהוזכר. נושא אוטיזם איננו בתחום התמחות הפורום. עלייך לקבל ייעוץ נוירולוגי ופסיכולוגי פדיאטרי(תת-ההתמחות המיועדת לאבחון וטפול בילדים). בברכה