פגיעה בשליטה על סוגרים???
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי מאושפז יותר משנה ביח בעקבות דלקת ויראלית בגזע המוח, אנצפליטיס, שהסתבך... הוא היה בקומה תקופה ממושכת ובתהליך ממושך התעורר(תודה לאל). כרגע הוא בשיקום נירולוגי בתהש, כאין פגיעה מוחית, פלג גוף עליון מתפקד אם כי עדיין לא בשיאו. הפגיעה היא במערכת העצבים המרכזית וההקפית. אין עדיין תנועה משמעותית בפלג גוף התחתון. אחרי הקדמה זו.. השאלה היא האם הפגיעה יכולה להסביר את חוסר השליטה בסוגרים? והאם ישנה דרך להגיד אם זה הפיך?
לנאוה שלום אנצפליטיס ויראלית,כמוה כחיידקית,נתונות בתחום ההתמחות הנוירולוגית:אנא היוועצי בהתאם. העדר התנועה בפלג הגוף התחתון ואי-השליטה בסוגרים לעיתים נובעים מפגיעה בתפקוד חוט השדרה בחלקו התחתון=CONUS. בברכה