כאב ראש
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב יש לי ידידה שהשתמשה ב PHENOBARBITONE 100MG למשך כ 9 שנים התרופה הזאת הייתה מרגיעה אותה ועוזרת לה לישון. בתחילת השנה היא הפסיקה את השימוש בתרופה ללא ייעוץ של רופא היא הצליחה להיגמל מתרופה זו אולם בתקופה האחרונה צצו לה כאבי ראש נוראיים וסחרחורות. זה מתחיל בכאבים באוזן הימנית טשטוש בעין השמאלית ואז כאב ראש נוראי בלתי נסבל. רציתי לדעת מה זה יכול להיות? איך אפשר לטפל בכאבי הראש האלה? האם זה רציני?
לרפי בקר טוב בכאב ראש מטפלים כאשר סיבתו ידועה,קרי:מאובחנת. טפול תסמיני ללא אבחון מלא יכול להביא למצב של החמצת ממצא או אבחנה הטעונים טפול שונה. מומלץ ייעוץ עי נוירולוג מומחה למטרת אבחון,או לחלופין ייעוץ במרפאת כאבי ראש ייעודית. בברכה