תינוק אחרי ניתוח עקב הידרוצפלוס
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תינוק בן כ-3 חודשים לאחר ניתוח של התקנת דלף ,עקב הידרוצפלוס,התינוק עדיין אינו עוקב אחר חפץ וכן עיניו נוטות תמיד הצידה,האם יש קשר בין התופעות הללו למחלה, או שאין,ומה עליי לעשות? מודאגת מאוד!תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
לאלקה שלום. 1.תשובתי חלקית שכן לא ראיתי הדמיית המח. 2.אם הדלף פועל היטב,צריך להיות העדר הקאה,מרפס קדמי רפה. 3.אי עקיבה אחר חפץ -עדיין אפשרית אולם סטיית המבט הצידה איננה תקינה. 4.מומלץ ייעוץ נוירולוג ילדים עתה. 5.מומלצת בקרת עי המנתח בקרוב 6.(4) ו-(5) לעיל אינם מייתרים אחד את השני. בברכה
ד"ר ולד אוריאל