חבלת ראש ותרופה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחי נפגע לפני שנתיים בתאונת דרכים ונותח במוח.היה שבר בגולגולת ,לא היו פירכוסים עד היום.בכללי הוא אדם שקט ואפילו פסיבי.בביקור אצל פסיכיאטר אחרי שיחה קצרה הוא החליט לתת לו פרפנן.הוא אמר שזה יעזור לו להירדם בלילה ולהירגע.קראתי מה עושה הכדור הזה וזה ניראה כאילו כדור שיזרז את בוא הפירכוסים.הפסיכיאטר הזה הוא לא שפוי !! האם בכלל מקובל לתת תרופות פסיכיאטריות לאחר חבלת ראש? אני בשוק!!
לדנה בקר טוב 1.לא ברור מפנייתך האם אחיך ישן היטב בלילה? אם חיובי-מצויין ואין צורך בתרופה שנרשמה. אם שלילי-יש כדורי שינה ייעודיים,להבדיל מתרופות הרגעה. 2.לא ברור מפנייתך האם אחיך סובל מהפרעת התנהגות עתה? אם שלילי-כמובן שאין צורך בטפול תרופתי. אם חיובי-הטפול נתון בתחום ההתמחות הפסיכולוגית-פסיכיאטרית. נא תשומת דעתך:שפיות הפסיכיאטר איננה נושא לדיון בפורום. בברכה