אפיתרפיה לפריצות דיסק??
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, אמי(70) סובלת מ-4 פריצות דיסק בצוואר, חוליה אחת מתחת לראש,מה שגורם לה לכאבים תמידיים, רעשים חזקים מאוד בראש(כמו רעש של טרקטור),לא מצליחה לישון בלילות ועוד.היא מטופלת אצל רופאים פרטיים ושום טיפול (כולל זריקת סטרואידים)לא עזר וחשבנו לנסות טיפול בעקיצת דבורים-אפיתרפיה. האם זה אפשרי נוכח העובדה שהפריצות הן בצוואר או שקיים סיכון רב מדי? האם זה מומלץ?עוזר? אנחנו ממש ממש מיואשים ואשמח להכוונה מה ניתן לעשות עוד...תודה רבה!
לאורית שלום 1."הרעש בראש" איננו נובע מהבעייה הצוארית ויש להתייחס אליו אבחנתית וטפולית בנפרד. קיימת יותר מאפשרות אבחנתית אחת להבנת מקורו. 2.אשר לפריצות דיסק בצואר-דינן תלוי בממצאי בדיקה נוירולוגיעת מכוונת +בעיון בהדמיית CT ובעיקר MRI לאיזור. 3.אין לי מידע המאפשר התייחסות לאפיתרפיה. בברכה