מנינגיומה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני סובלת בחודשים האחרונים מכאבי ראש, תחושת חום בראש ולאחר ביקור אצל רופא המשפחה נשלחתי לעשות CT שנמצא שם מנינגיומה בגודל 11 מ"מ ולאחר מכן נשלחתי לMRI ואלו התוצאות: 1) תהליך האדרתי יכול להתאים למנינגיומה אקזופיטית קונבקסיטלית באזור פרונטאלי משמאל. יש בצקת מלווה אפקט המסה מקומי בלבד והמראה כעת יותר אקזופיטי וכן יש ספק הגדלה גבולית 2.DVA נרחב של החדר השמאלי. 3. אין רואים סימני הידרוצפלוס או כיארי. אשמח לדעת מה אומרות התשובות יש לציין כי אני בת 48. תודה דליה.
לדליה ערב טוב :DVA-.1.- ממצא מולד-לא טעון טפול לא טעון נתוח.לא עתה ולא בעתיד. 2.התהליך שעשוי להתאים למנינגיומה- משמעותי משני טעמים:1.גדילתו 2. הבצקת סביבו. עליך להיוועץ עתה עם ההדמיות בנוירוכירורג. ד"ר א. ולד,נוירוכירורג-0542-29-10-46 . בברכה