שאלה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לדר' יש לי שאלה האם קפיצות שרירים וערות החזרים תמיד מעידים על התחלה של ניוון שרירים ? מה הסימפטומים של ניוון שרירים? לאחרונה חשתי כאבי ראש וחולשה והלכתי לנורולוג בבדיקה הוא רשם: טונוס תקין, כוח תקין, דיבור תקין, עצבים קרינאלים תקינים, הליכה תקינה, החזרים גידיים ערים ברגליים, אכיליס פוליקנטי דו"צ, רמז לטרמנר ביד ימין. ללא החזרים פתולוגים נוספים. ולאחרונה אני חשה קפיצות שרירים שממש רואים על העור אבל יש לציין שאני גם במתח נפשי.. וקושי לכתוב וחולשה ביד ימין .מה כדאי לעשות ?
לעדן ערב טוב הנושא אכן בתחום ההתמחות הנוירולוגית. ממצאי בדיקת הנוירולוג שתארת מחייבים בירור מאבחן ואני משער שהנוירולוג ינתבו כנדרש.הטפולףכפי שישתמע. בברכה