פתרון לכף רגל שמוטה כתוצאה ממחלת גיליאן ברה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי חלתה בגיל 9 במחלה- גיליאן ברה באופן חריף .היום לאחר כחמש שנים סובלת מכף רגל שמוטה בשתי הרגליים והולכת בעזרת סדים. האם יש אפשרות לשתילת עצבים, האם יש פתרון אחר שיאפשר לה ללכת ללא סדים בצורה טובה.
לקריאה נוספת והעמקה
לשרית ערב טוב שתילת עצבים-טרם. אשר לאפשרות הליכה ללא סדים כדאי להתייעץ באורטופד ילדים -שיקומי,בבי"ח אלי"ן י-ם,למשל.
הי שרית, בני בן ה- 12 חלה בגיליאן-ברה לפני כשנה וחצי וסובל גם הוא משתי כפות רגליים שמוטות ומתהלך בעזרת סדים. אשמח מאוד לשוחח איתך. אנא צרי איתי קשר באימייל- [email protected] . תודה, תמר.
ד"ר ולד אוריאל