דר ולד - דחוף !!!
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי 2 פריצות דיסק ב L4-L5 ו L5-S1 (באבחנה לפי CT). אני סובל מכאבים ברגל שמאל. לפני 4 חוד' נעשה לי שאיבת דיסק ב L5S1, הייתה לי הפוגה של חודשיים וחצי והכאבים חזרו. לפני שבוע עברתי הזרקת סטרואידים לשורש העצב במרפאת כאב ואין הקלה בכאב. הכאבים חריפים, לא מסוגל בכלל לשבת (למרות שאני מטופל במשככי כאבים) - האם ניתן לעזור לי?
לגלעד שלום בודאי שניתן לסיע לך. יש לבדקך עתה,ויתכן להשלים הדמייה עי MRI לעמ"ש מתני. עפ"י הקבלת ספור המחלה המפורט,הבדיקה הנוירולוגית ועיון בבממצאי ההדמייה יש לקבוע צורך או העדר צורך בניתוח ולהמליץ על נקיטה טיפולית תואמת בברכה ד"ר א. ולד-0542-29-1046