חבלת ראש
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שנתיים נפגע בתאונה ,חבלת ראש, השלמת עצם גולגולת,תיקוני דלף בסינוס,פגיעה פרונטלית,המצב יציב ללא החמרה קוגנטיבית.בן 59.מצב של עייפות ודיכדוך.השאלה האם עצם החבלה המוחית שעבר ,מצב של יציבות יכול להימשך שנים או חייב להגיע שלב של החמרה? האם אפילפסיה יכולה לקרות אחרי שנתיים ויותר?
לרוני ערב טוב 1.לא ברור לי מהו "מצב יציב"?(הבסיס אינו מוכר לי). 2.לא ברור מפנייתך מראה רקמת המח באיזור החבלה הפרונטלית בהדמייה שלאחר החבלה(במסגרת המעקב הבתר אשפוזי). 3.אפילפסיה עשוייה לעיתים להופיע גם למעלה משנתיים לאחר התאונה. במצב המתואר על ידך מומלץ לראיין את החולה,לבדקו נוירולוגית וקוגניטיבית,לעיין בהדמיות:רק כך יש ערך לייעוץ בעניינו. בברכה