פענוח CT ראש
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 54 ועברתי התקף לב לפני כחודש. בצנטור הוברר שכל העורקים פתוחים. כשעתיים לפני ההתקף היה לי כאב ראש קיצוני ביותר ולכן הוחלט על ביצוע CT שלהלן התוצאות שנראות לי "חשודות": "הסתידויות קשות לאורך הפלקס הקדמי". תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב דורית נא הסירי "חשד" מליבך :הממצא חסר משמעות,איננו טעון טפול כלשהוא,ואיננו מסביר את כאב הראש העז שבגינו בוצעה ההדמייה. כאב זה טעון השלמת בירור בסיוע נוירולוג מומחה. אני מציע גם לודא כי בדיקת ה-CT כללה הזרקת חומר לוריד:אם לאו-יש להשלימה עם הזרקה . בברכה
ד"ר ולד אוריאל