לחץ על שורש
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפי ממצאי MRI יש לי בין התר, לפי פענוח מומחה, בקע משמעותי ב C6-7 אשר לוחץ לכיוון שורש ימני. איזה תופעות זה עלול לגרום ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לדניאל שלום. תודה על פנייתך. 1.מבחינת הלחץ על השרש בגובה זה-תתכן חולשה באצבעות 4 ו-5 בכף יד ימין,הפרעה בתחושה באצבעות אלה,כאב לאורך יד ימין. 2.מבחינת ה"בקע המשמעותי"-סביר קיום כאב באיזור עמ"ש צוארי-ערפי. יש לדעת האם קיים או נעדר לחץ על חוט השדרה הצוארי בגובה הנדון,ו-או בגבהים אחרים:לא מומלץ המשך דיון וירטואלי מעבר לנ"ל ללא עיון בהדמייה וללא בדיקתך. בברכה
ד"ר ולד אוריאל