בעיות עם שן בינה שמגיעה עד לעצב
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי שן בינה החותכת שן נוכחית, שן הבינה עדיין לא צמחה, ולא היו כאבים באיזור. הבעיה היא כי השורשים של השן מגיעים עד לעצב. לאחר צילום שעשיתי, קיבלתי 2 חוות דעת מנוגדות: 1. האומרת כי לא יסכימו לנתח אותי שכן הדבר כרוך בסיכון ולכן כדאי לחכות ומדי פעם לצלם. 2. אומרת כי שן הבינה תקלקל את השן הנוכחית ולכן חייבים להפתר ממנה כמה שיותר מוקדם. כמה גדול הסיכון? האם חייבים לקחת אותו? אשמח לקבל כל תגובה בנושא המון תודה, מאיה
שלום רב תודה על פנייתך הפורום מיועד לדיון בנתוחי מח ובישים לבצועם. מומלץ ייעוץ עי כירורג פה ולסת,הן בעניין הוצאת שן הבינה והן בשאלת החלופה: מעקב -המתנה.הסיכון הנתוחי בבצוע פעולה ניתוחית נכון שיידון עי המומחה המבצע את הנתוח המסויים. בברכה בברכה