חשד לאלצהיימר
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בעלי סובל לאחרונה מתסמינים המתאימים לאצהיימר. הוא סובל מקושי בהליכה, בלבול וחוסר שליטה במתן שתן. האם יש טעם לבדיקת MRI? האם בדיקה זו היא חלק מהתהליך? מה ניתן לגלות בבדיקה זו והאם יש אפשרויות כי מדובר במחלה אחרת הניתנת לטיפול? בברכה, אילנה
שלום אילנה במחלה בתחום ההתמחות הנוירולוגית יש על כן להבדק עי ולהוועץ בנוירולוג מומחה בברכה
לאילנה, בהמשך לנ"ל, כל אבחנה במצב זה תדרוש כמובן הדמיית מח,בין אם עי CT ובין אם עי MRI . אפשרות אבחנתית חלופית(אחת מבין מספר כאלה) היא הפרעה בניקוז הנוזל המוחי=NPH ,שפתרונה כירורגי. לאבחנת אלצהיימר ,להבדיל, קיימים מבחנים קוגניטיבים-בתחום האבחון הנוירולוגי בברכה