מידע לגבי סחרחורות
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לשאול לגבי סחרחורות. אני סובלת מסחרחורות כבר כמה חודשים אך עד עכשיו חייתי עם זה. שלשום קמתי משינה באמצע הלילה מסוחררת עד כדי כך שלא הצלחתי לעמוד ישר. כל פעם שניסיתי לעמוד, נפלתי.והכל הסתחרר סביבי. לאורך כל היום למחרת היו לי סחרחורות אך לא כמו בלילה,הצלחתי לתפקד.הייתי אצל רופא משפחה שהפנה אותי לניורולוג. מה יכולה להיות הבעיה שלי? מה הקשר של נירולוגיה למצבי?
שלום אפרת תודה על פנייתך לסחרחורת סיבות שונות ומגוונות,רב מקוריות. יש יותר מתחום התמחות יחיד הנוגע לסחרחורת. קשה להתייחס ללא בדיקתך וללא קבלת מידע נרחב לגבי אופי הסחרחורת (אנמנזה מפורטת). נשלחת לנוירולוג כיוון שתתכן הפרעה במערכת שווי המשקל באוזן הפנימית=המערכת הוסטיבולרית ,וכ"כ מצבים מוחיים אחרים הקשורים בהופעתה בברכה בברכה