שקעים ושינוי בגולגולת
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 43 ,לפני כשנה וחצי התחילו לי כאבי תופת מהעורף לחצי הגולגולת, כל הבדיקות שנעשו שללו כל ממצא כולל סיטי, לאחר תקופה שוב חזרו הכאבים בנקודה מסויימת, לאחר זמן הרגשתי בעת מימוש שקע קטן, הכאבים לא פסקו ובצד הראש נוצר שקע גדול תוך כדי כאבי תופת..וכך בעוד נקודות, כל הבדיקות תקינות, למעט חוסר סידן ורמה גבוהה של מיקראלבומין הייתי מבקש לדעת למי עלי לפנות במצב זה
לדני ערב טוב תודה על פנייתך לא ברור ממנה האם התבצע בירור עם CT למח-גולגולת,או האם בוצע גם בירור עמוד-השדרה הצוארי,אשר בהחלט יתכן כגורם לתלונותיך. מכל מקום יש לראותך,להבין על מה אתה מתלונן,לבדוק אותך ולייעץ על המשך בירור\טפול כפי שישתמע בברכה דר. א. ולד,נוירוכירורג-0542-29-10-46