חשד למיניגיומה Spine T6-7
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אם לאחר בדיקת ה-MRI שיעשו לי מחר האבחון הוא נכון האם יש דרך טיפולית אחרת מאשר לעבור ניתוח. האם מדובר בנתוח מורכב, מה הסיכוכים שיכולים להיות? האם כדאי להשקיע בניתוח מסוז באופן פרטי? האם ניתן לחכות או זה עלול לדרדר אצלי ולגרום יותר נקז? הניתוח שלי מתוכנן ל-2/12/09 ואני לא שקטה. תודה על תשובתכם בהקדם.
לאדית בקר טוב תודה על פנייתך אין דרך שונה מנתוח לכריתת הגידול באם הוא מנינגיומה. יש חשיבות רבה לטיב הכריתה הנתוחית,המיקרוסקופית הן באשר לכריתה שלמה של המנינגיומה,ובעיקר בהיבט של אי פגיעה בחוט השדרה באיזור תוך כדי בצוע הכריתה הניתוחית. דר. א. ולד,נוירוכירורג,-0542-29-10-46