AVM
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופא המייעץ אובחנתי מזה כ 8 שנים עם בעית AVM בצד ימין, ומכיוון שכלי הדם עם הבעיה נמצאים בסמוך למרכז הדיבור לא בוצע ניתוח. בזמנו דובר על אימבוליזציה, ובינתיים אני לא עושה כלום.מחשש מפעולה חודרנית כמובן. אשמח לשמוע מי המומחים בארץ (מלבד ד"ר חוסה כהן בהדסה)שאוכל להגיע להתייעצות ואולי החלטה מה לעשות, אם לעשות ומתי. אני בת 56 ובריאה באופן כללי.
שלום נילי ניתן לקבל דעה נוספת עי מומחה העוסק בנוירו-רדיולוגיה -פולשנית,למשל,דר ש. מימון,מ.ר. איכילוב,נוירוכירורגיה. השקול הנדרש כולל:1.האם לנתח?2.האם לבצע פרוצדורה חוסמת אנדו-וסקולרית?(יש יותר מאופציה יחידה לטפול מסוג זה). על כן-ייעוץ נוסף כנ"ל וייעוץ עי נוירוכירורג בדבר האופציה ניתוחית. מיותר אולי לציין כי עיון בנתוני ההדמייה מהווים מרכיב מרכזי בקבלת ההחלטה בכל כיוון. בברכה