יעוץ דחוף-אנאוריזמה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בסיכום CT רשום:"הודגמה אנאוריזמה בעורק הורטברלי השמאלי,בקוטר כ-0.5 ס"מ,בעלת צוור צר. מומלץ דחוף יעוץ ניאורולוג פולשני. -האם צריך לפנות לרופא נאורורדיולוג או למנתח כלי דם? האם דחוף-עד כמה ואם מומלץ חדר מיון(מדובר באשה בת 76 עם כאבי ראש התעלפויות. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ולי תודה על פנייתך מנתח כלי דם איננו מטפל בבעייה זאת. נוירו-רדיולוגיה פולשנית היא ההתמחות המתאימה במקרה זה. בביח הדסה עין כרם,איכילוב ת"א למשל קיים מןמחה תואם:בהדסה דר חוסה כהן,באיכילוב דר שמעון מימון. בברכה
ד"ר ולד אוריאל