חשד למוות מוחי -בהול
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , אחותי בת 38 במצב של חשד למוות מוחי, בוצע סיטי ראש שבו ניצפה גידול גדול ולאחר מכן סיטי של זרימת כלי דם שבו לא נראתה זרימת דם למוח , היא ללא הכרה ומונשמת כ- 9 ימים. ילדה כשבוע לפני הגעתה למצב זה שקרה באופן פתאומי וללא סימנים מקדימים . אודה ליצירת קשר עימי בפלאפון 054-4782675.אם מישהו שמע על טיפול נסיוני/מקרה דומה,נוירוכירורג המוכן לשקול אפשרות ניתוחית כלשהי. אודה לכל מידע בדחיפות, רונית.
שלום רונית תודה על פנייתך במצב בו בדיקת זרימת הדם למח מורה על כך שאין זרימה, מדובר למעשה במות המח. השהות בטפול נמרץ מקיים עתה "חיות"מכשירית עי תמיכה בקיום לחץ דם עי תרופות ועי הנשמה מלאכותית.אין עתה הצדקה לנתוח כיוון שהנזק המוחי הנובע שאינו הפיך כבר נגרם. אין בידי לסייע לצערי.