טיקים בעיניים
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר מזה שנה אני סובלת מטיקים בעיניים. לפעמים הטיקים מגיעים בעוצמה גבוהה יותר ולפעמים, בעוצמה נמוכה יותר. בכל אופן, בכל יום אני סובלת מהטיקים בעיניים וזה מאוד לא נעים. אני מרגישה ברוב שעות היום צורך למצמץ ולכווץ את העיניים. הייתי אצל רופאת עיניים והיא אמרה שיש לי קצת יובש בקרנית ורשמה לי טיפות עיניים. טיפות העיניים לא עזרו. מה ניתן עוד לעשות? למי עליי לפנות?
לקריאה נוספת והעמקה
לשירלי שלום לא ברור מפנייתך האם המלצתה של רופאת העיניים מולאה והאם הטיפות הקלו על התופעה? מכל מקום הייתי ממליץ בנוסף: לפנות לבדיקה ולייעוץ עי נוירולוג מומחה בברכה
ד"ר ולד אוריאל