פענוח MR
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי ניתוח להוצאת מניוגמיה לפני שנה וחודשיים בצעתי MR ורוצה להבין את המושג שינוי קל בתבנית הסיגנל הגבוה במיטת הניתוח. למעקב שינויים פוסט ניתוחיים הכוללים מלציה פרונטלית וטמפורלית . ללא עדות למיניגיומות נוספות.
לקריאה נוספת והעמקה
ליהודית שלום מיטת כריתת הגידול(האיזור בו שכנה המנינגיומה) הינו אתר המעקב העיקרי,כמובן. באיזור זה כרגע לא הודגם גידול:=מצב משביע רצון. שאר התאור המצוטט הוא מכלול שינויים שנובעים מההתערבות הניתוחית,בכללם הרס מבני- רקמתי באונות המצח והרקה ואות מגנטי שונה באיזור ממנו נכרת הגידול. בברכה
ד"ר ולד אוריאל