לאחר ניתוח ראש
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התאריך 12.08 עברתי ניתוח להסרת מנינגיומה (התגלתה לאחר שקיבלתי פירכוס ראשון ויחיד עד עכשיו).נוטלת דפלפט 800 מ"ג סה"כ ביום השאלות שלי הן: אמורה לנפוש באילת ב- 13.9. האם מותר לטוס? מרגישה מסוחררת מאז הניתוח. הרופא שניתח אותי מתעקש שזו לא תופעת לוואי של הכדורים כך שאני ממש מודאגת מה יכולה להיות הסיבה. אודה לתשובתך
לציפי שלום אין מניעה מטיסה לאילת . כדאי שתבצעי עתה בדיקת דם לרמת דפלפט:אם בתחום הטיפולי-מה טוב.אם לאו-צריך להתייחס בהתאם. יש גם לשקול בהתאם למיקום וגודל המנינגיומה שהורחקה בנתוח ואל מול הדמיית MRI בתר ניתוחית+מצבך הקליני עתה את משך לקיחת הדפלפט: רב החולים המנותחים באבחנה זאת מטופלים במשך כחדש לאחר הנתוח בטפול מונע פרכוס. בברכה
האם יש לך מושג ממה נובעות הסחרחורות? תודה על התשובה המהירה ציפי