נימול בפנים- תשובה של MRI
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבדיקה של MRI בוצעה מאחר וCT של המוח הראה חשד לקברנומה[ תלונתי היתה על נימול בא והולך בצד שמאל בפנים]בהתייעצות נוספת היום אצל מומחה בפיענוח התשובה: קברנומה בקוטר 15 מ"מ בפדונקל צרבלרי שמאל ללא בצקת או תפיסת מקום ברורה.פרט לכך בגדר הנורמה. [אני בת 58 ללא מחלות רקע] נאמר לי שהקברנומה דיממה מעט אך לא מחוץ ל"קופסה" וכי מיקומה בעייתי לניתוח ועדיף לעקוב, מה דעתך?
לקריאה נוספת והעמקה
לגב.אלון שלום שוב, תודה על השלמת המידע. ההמלצה שקבלת מתקבלת על הדעת בהחלט,ובכפוף,שוב,לתשובתי המקורית. בברכה
ד"ר ולד אוריאל