לפני ניתוח, חוות דעת
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני יומיים קיבלתי לראשונה בחיי התקף אפילפטי. לאחר בדיקת CT ן-MRI התוצאות הם: ב-CT: ת.ת.מ מעוגל מעט היפרדנסית אוקסיפטלי משמאל , בקוטר 1.8 ס"מ העובר האדרה הומוגנית אינטנסית עם ח.נ עם בסיס דורלי רחב. ב-MRI: מדגים נגע ככל הנראה אקסטרה אקסיאלי המתאים למנינגיומה או ל-ganglioglioma. החליטו לנתח אותו ביום רביעי הקרוב ולקחת את הממצאים לביופסיה. אני כל כך לחוצה. האם יש בסיס ללחץ או שהעניין לא כל כך מסובך? תודה מראש
לציפי שלום תודה על פנייתך להזכירך:אף אחד לא מחליט מה יבוצע בגופך,רפואית מלבדך! את בהחלט זכאית לייעוץ-חו"ד נוספת טרם החלטתך. עפ"י תאור ההדמייה אין כל בהילות בבצוע הנתוח. אין גם ככל הנראה הצדקה להיות לחוצה כ"כ,שכן לא הועלה חשד לגידול ממאיר-סרטני! בברכה. דר א. ולד,נוירוכירורג,-0542-29-10-46