קבלתי תוצאות MRI מוח עקב נפילה ואיבוד הכרה.
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
וכתוב כך: ציטוט: "חדרי המוח,הציסטרנות,הפיסורותהחריצים-בגודל,צורה ומיקום תקינים לגיל הנבדק. מוקד זעיר בעל אות גבוה ב 2 T ו FLAIR בחומר הלבן התת קליפתי באונה פרונטלית מימין. המוקד אינו עובר האדרה לאחר הזרקת חומר ניגוד. אין עדות לדיפוזיה מעוכבת. אין הגברה פתולוגית תוך-מוחית לאחר הזרקת גדולינויום. סימני זרימה בכלי הדם הגדולים התוך-גולגלתיים. פינאליס עם ציסטה קטנה קוטרה כ 5-6 מ"מ. ללא עדות להידרוצפלוס. לסיכום: _______ אין עדות לתהליך מיצר מקום או ממצא חבלתי. מוקד בודד בחומר הלבן כמתואר- ייתכן על רקע מיקרואנגיופטיה. נגע ציסטי זעיר בפינאליס: לפי שיקול קליני-מעקב. " סוף ציטוט. ד"ר נכבד מה זה אומר הפענוח הזה? תודה רבה מראש.
למשה ערב טוב הפענוח אומר כי אין צורך בכל טפול שהוא+להמשיך אורח חיים רגיל. לא ציינת בפנייתך מה היו התלונות שהביאו לבצוע הבדיקה ועי כך אתה מקשה על התייחסות לשאלתך. מומלץ מעקב MRI בעוד שנה. אם שני הממצאים המתוארים הינם ללא שינוי מימדים וללא תוספת ממצאים חדשים ניתן להסתפק בכך בברכה