מנינגיומה והריון
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אחרי ניתוח להסרת גידול בגודל 4 סמ שיש מגזע המוח לכוון עצב השמיעה, כמה ימים לפני הניתוח כבר לא שמעתי כלום והיום אחרי חודשיים אני שומעת בערך 80 אחוז,ה אם השמיעה תחזור 100 אחוז? בנוסף דווקא בצד השני העיין כואבת לי וחלשה מאז הניתוח לא נתנו לי שום שיקום ואמרו שיעבור לבד אני בהריון שבוע 21 עקב כך לא שלחו ראתי לאם אר אי אחרי הניתוח ואני נורא מפחדת שהגידול יגדל ויחזור, אמרו לי לעשות את הבדיקה רק אחרי הלידה שזה עוד 4 חודשים, מפחדת שהגידול שוב יחזור, כמה זמן לוקח עד הכל חוזר לקדמותו? שכחתי לציין שאני עדיין סובלת מחוסר יציבות אני כבר חודשיים בבית לא חזרתי לשיגרה ואני האמת דיי משתגעת סליחה על המכתב הארוך, מאד מבולבלת...
ערב טוב לימור תודה על פנייתך קיימות 2 אפשרויות להבהרת המצב: 1.האפשרות הטבעית-לפנות לרופא המנתח,להפגש עימו,להבדק עתה על ידו ולקבל תדרוך להמשך טפול במהלך ההריון. 2.לתאם ייעוץ נוירוכירורגי חלופי,שוב, לבדיקתך,עיון בהדמייה טרום ניתוחית וייעוץ טפולי עתה. בברכה דר. א. ולדתנוירוכירורג.-0542-29-10-46