פענוח סיטי
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם. לפני 15 שנים עברתי ניתוח מוח להסרת מנינגיומה. לא היו לי התקפים אפילפטיים בעקבותיו, אבל לפני שבועיים קיבלתי התקף מלא. עשיתי סי.טי ובתשובה כתבו- תהליכים פוראנצפלים בכיפת המוח ללא האדרה פתלוגית והסתיידות קלה בגרעין הלנטיפורמי משמאל. אודה אם תסבירו לי וכן האם יש קשר בין מה שכתוב להתקף? תודה
לנילי בקר טוב תודה על פנייתך הבדיקה ההדמייתית לא מדגימה נוכחות גידול עתה.יש עדות לשינויים במרקם המח באיזור ממנו נכרתה המנינגיומה בעבר. כדי לדעת האם ההתקף נוצר מפעילות מוחית חשמלית חורגת באיזור שנותח או שמקורה באיזור אחר-יש לבצע עתה תרשים EEG. עם תרשים זה יש לקבל ייעוץ נוירולוג כדלהלן: 1.פירוש ממצאי ה-EEG 2.המלצה טפולית עתה. בברכה
תודה לך ד"ר ולד על תשובתך.