שאלה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ליפני 5 חודשים היה לי חשד לארוע מווחי עשו לי סיטי ללא עשתי אקו לב תקין דופלר עורקי צואר תקין למעט רבדים טרשתים כמתי בבוק עים שררים תפוסים אחרי כמה דקות הרגשתי שרפה בכול הגוף אני נוטל אספרין 75 עשתי 3 פעמים אי אם גי תקין ניבדקתי על ידי 5 נירלוגים שלו מצאו כלום למעת אחת ששלךה אותי לאם ארי שלו אושר על ידי רופה המחוז ביגלל שיש לי פלטינות ברגל אני נוטל ציפרלקס 20 וליפעמים קלונקס מימה זה ניראה נוביע השרפה והחולשה בגוף והה אני צריך לעשות בהמשך כמו כן נישלכתי לקידילוק ליבדוק מקור לאמבוליה שלו הלכתי אנה יעץ לי בהמשך הדרך בכבוד רב ובהערכה רבה עזרא
שלום רב ניתן לנסות ולהבין את הבעייה ממנה אתה סובל עי ייעוץ ועיון בסך הבדיקות וממצאי 5 הנוירולוגים הבודקים עד כה זה כמובן נאיבי לצפות כי ייעוץ וירטואלי ללא בדיקתך והתרשמות מפורטת מהתחושות המפריעות לך יענה לשאלה. בברכה