רגישות מוזרה באוזניים וראש כבד
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני איזה שנה התנפחה לי העין ומסביב כמו סעורה רק יותר מפחיד הרופא הביא לי אנטיביוטקיה וסטרוידים וטיפות אוזניים ואחרי 4 ימים הכל עבר אבל בנוסף האוזנים שלי ניהו רגישות לרעש חזק למשל מוזיקה זה בסדר אבל צעקות ממש ליד האוזן ורעש חזק ניהיה לי כאבים כאלה באוזנים ממש סבל כמו דפיקות כאלה וגם שאני מוריד את הראש למטה למשל לקשור שרוכים אני מרגיש הראש כבד כאילו יש נוזל כזה עושה את הראש כבד חוץ מזה הכל תקין עשיתי בדיקה שמיעה הכל טוב רופא אף אוזן גרון אמר בסדר עשיתי צילום רגיל היה תקין הרופא אמר לעשות סיטי ואני מחכה לשבוע הבא כנראה מה זה יכול להיות משהו מסוכן?
לא הבנתי
לאופיר בוקר טוב, הבעייה שאתה מציג שייכת לתחום נוירולוגיה עליך להבדק ולהתייעץ על אבחון בעזרת נוירולוג