תסמינים\החלמה לאחר ניתוח TCC
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד ר עברתי השבוע ניתוח TCCלכריתת מיקרואדנומה. כרגע יש לי כאבי ראש והפרשות דמיות מהאף (הולך ומשתפר, אבל עדיין) . האם זה נורמלי? האם מותר לקנח את האף? מה הטיפול מלבד שטיפות ? מה מותר ומה אסור? האם מאמץ מגביר את הדימום?
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב רונית, בשלב המיידי לאחר אשפוז ניתוחי נדרש קשר ישיר למנתח בשאלות שמתעוררות כגון אלה שאת מעלה בפנייתך. אני סבור שתקשורת בפורום כאשר פרטי הניתוח האינדיבידואלי שלך לא מוכרים,ההדמייה שלך לא נראתה- לא תשרת אותך מיטבית בברכה נראתה
ד"ר ולד אוריאל