ניתוח של מלפורמציה על שם כיארי וסירינג
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בן 21 וחצי עברתי לפני מספר חודשים ניתוח לתיקון מלפורמציה על שם כיארי בעקבות כאבים בגב ובצוואר ובחזה וגירודים ביד ימין הניתושים עבר בשלום אבל האזור אני לא מרגיש טוב אם כל מיני תופעות כמו כאבי ראש ולהקאות וכאבים בחזה בצד ימין ותחושת נתוןק ביד ימין כל הצילומים mri מעקב תקינים הסירינג נעלם ובכל זאת אני סובל אושפזתיש לאחר הניתוח כמה פעמים נתנו לי dexamethazone בעקבות חשש לבצקת ואז הרגשתי יותר טוב וכשהפסקתי בהדרגה כל התופעות חזרו התייאשתי כבר ולא יודע מה לעשות הקופה המנתח אומר כל הזמן שהכל בסדר!! מה אני צריך לשעו כדי שכל זה יעבור????
למימי שלום, פנייתך ברורה. מוכן לקבל אותך לייעוץ ייעודי: *מתבקשת עתה בדיקתך-נוירולוגית, *עיון בהדמיות MRI לפני ואחרי הניתוח *המלצות להמשך הטיפול -כפי שישתמע. בברכה