Mriמוח אבחון של טרגמינל
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר אתמול אובחנתי בטרגמינל עי נוירולוג, ונשלחתי לmri על מנת לשלוש הופעה של כלי דם הקרוב לעצב אני בת33 בדיקה נוירולוגית תקינה, האם במקרים כאלה יכול להיגרם מגידול? יש גידולים אופיינים ולאיזה איזור שיכיים? במידה והנוירולוג אמר שממש לא חשוד כגידול האם אני יכולה להיות רגועה?
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב ענבל, *לTRIGEMINAL NEURALGIA יש מאפיינים תסמיניים(=תלונותיך +תשובות לשאלות ייעודיות של הנוירולוג המומחה)מאד קלים לזיהוי. * ההתכנות לגידול באיזור העצב אפשרית אך כלל לא שכיחה. בברכה
ד"ר ולד אוריאל