דימומים מוגברים בוסת החודשית

דיון מתוך פורום  דימומים גינקולוגיים בלתי סדירים ורפואת נשים

16/11/2017 | 23:38 | מאת: שירה

שלום ד"ר, תמיד סבלתי מדימומים חזקים ומוסת ארוכה. לפני כחצי שנה (וכחודשיים לאחר סיום הנקה) קיבלתי וסת של 19 ימים! (וביום ה 16 היה לי דימום חזק במיוחד שגרם להכתמת הבגדים תוך פחות מחצי שעה מהחלפת פד). יש לי התקן מירנה מזה כשנה וחצי (התחלתי את השימוש בו עוד כשהנקתי). לאחרונה התגלתה לאחותי תסמונת וון ויליברנד. ערכתי גם בדיקת קרישיות, והיא יצאה תקינה (קרישה איטית, אך איני סובלת מהתסמונת). שאלתי היא- עוד בטרם בדיקת הקרישיות, הרופא המליץ על נטילת גלולות בנוסף למירנה. אני מעט חוששת. האם עליי לבדוק עוד משהו? תודה מראש!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך, בתמונה שתיארת חסרים לי נתונים רבים כגון גילך, משקלך, בריאותך, מחלות במשפחה בכדי להמליץ על טיפל כל שהוא בוודאי גלולות שהיא טיפול העלול גם להחמיר את מצבך בשימוש לא מושכל. כדאי לפנות לרופא מומחה בתחום

27/11/2017 | 10:12 | מאת: שירה

תודה רבה על תגובתך! אני בת 33, בריאה (בדיקות דם ובדיקות שגרתיות תקינות), משקלי כ 60 ק"ג (BMI ממוצע ותקין), ללא מחלות ידועות במשפחה (פרט לאחותי כפי שציינתי בשאלתי). ההמלצה לגלולות היתה מרופא הנשים. האם יש צורך ברופא מומחה בתחום מסויים ברפואת נשים או שכוונתך להתייעצות עם רופא נשים?

מנהל פורום דימומים גינקולוגיים בלתי סדירים ורפואת נשים