סרטן שד מפושט לעצמות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני כבר עשר שנים אחרי אבחנה של גרורות בעצמות. אני על לטרוזול והמחלה יציבה. האם מחלה בעצמות סופה להתפשט גם לאיברים אחרים או שהיא יכולה להישאר רק בעצמות? האם מחלה שמפושטת רק לעצמות יכולה להיות מסכנת חיים? תודה רבה ושבוע טוב
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיכל, סרטן שד יכול להישאר מפושט רק לעצמות , אך גם יכול להתפשט בהמשך לעברים אחרים. שני המצבים עלולים לסכן חיים,אך בדרך כלל מחלה עם פיזור לעצמות בלבד איטית יותר עם פרוגנוזה טובה יותר ומגיבה זמן ממושך יותר לטיפולים בברכה