אבחון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לאחרונה מרגישה רגישות בשד שמאל עד כדי כאבים. יש שינויים בפיטמה מין נקודות חן אמנם הם מאז ההיריון אבל עדיין זה נחשב שינויי והרבה פעמים הרגשה של גרד ושורף בפיטמה. במישוש אני לא נצליחה להבדיל אם זה המבנה של השד או לא . הלכתי לכירורג שד עשה בדיקת ידנית של שתי שניות אמר לי הכל תקין . בכל זאת נבדקתי עינרופא נשים שהוא כן הרגיש גושים ושלחנאותי לus שיצא תקין . אבל אני עדיין עם הרגישות והכאבים אפילו שתינוק שלי קופץ עלי ובטעות נופל על צד ימין אני קופצת מכאב! מה אני אמורה לעשות? להמשיך לסבול בשקט או לבקש עוד בירור? יש לציין שיש לי שתי דודות מצד אמא עם סרטן שד אבל בוצעה בדיקה גנטית ולא נמצא שיש קשר גנטי.
מזדהה מאוד עם הרגשתך, ואשמח לשמוע חוות דעת.
למנה שלום ממליץ על ממוגרפיה ולאחריה אם תקין לרופא עור בברכה