טמוקסיפן והשלכותיו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני שרון מאילת עברתי ניתו קטנטן בו הסירו נקודה סרטנית וקיבלתי 21 טיפוליי הקרנות ולכשסיימתי נתן לי הרופא טמוקסיפן ל5 שנים כולם מפחידים אותי לגביי הכדור אני בת 45 עדיין מקבלת מחזור ונורא מפחדת מתופעות הלוואיי הכרוכות בתוך מכלול הכדורים השמנה נוראית וגם שיכחה האים זה נכון?
שרון היקרה שלום, תופעות הלוואי של כל כדור הן דבר אינדוודאולי וכל אישה מגיבה באופן אחר. על טמוקסיפן תוכלי לקרוא באתר של עמותת "אחת מתשע". כמו כן, אני מקווה שנשים יוכלו להשיב לך מניסיונן. באם תרצי, את יכולה לפנות ל"אחת מתשע" ולשוחח עם אישה שעברה התמודדות דומה.אנא צרי קשר בטל' 036021717 בברכה, אנה