תרופה משלימה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני נמצאת בשלב של אחרי ניתוח להסרת גידול בן 1 ס"מ בשד מסוג lobular, ואחרי הקרנות. כעת עליי להתחיל טיפול בכדורים. הרופאה המליצה על femara שהכי מתאימה לסוג הגידול. אני בחשש מאד גדול בשל תופעות הלוואי שהציגו בפניי. עליי לציין כי אני בת 59, בבדיקת צפיפות העצם התגלת אוסטיאופניה. בהתייעצות אחרת הציעה לי הרופאה להתחיל בטמוקסיפן. אשמח לשמוע דעתה של האונקולוגית באשר הכדור המומלץ. תודה רבה
יעלי שלום הטיפול המקובל והמומלץ הוא 2.5 שנים של טמוקסיפן ו-2.5 שנים של תרופה דוגמת הפמרה. שינויים יחולו אם יהיו תופעות לוואי לתרופות. בסוג גידול כמו שלך- אין הבדל מהותי ביעילות של כל אחד מהטיפולים.