דקסמטזון ופמרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחרונה קיבלתי שלוש הקרנות לטיפול בגרורה בראש משד ולכן קיבלתי דקסמטזון להשלמת הטיפול ומעכשיו אני כבר יורדת בכמויות, יחד עם זה אני לוקחת פמרה לשימור המערכת. האם תופעות הלואי שאני מרגישה הם מהסטרואידים או מהפמרה או משניהם ביחד, חולשה בשרירים מעט שינה דופק מהיר מידי פעם סחרחורות
לקריאה נוספת והעמקה
התיאור מתאים יותר לתופעות לוואי של סטרואידים והם ישתפרו מספר ימים לאחר הפסקת התרופה
תודה על התשובה המהירה . אם אחרי שלוש הקרנות נקודתיות לגולגולת דקסמטזון ופמרה יש לי קצת נשירת שיער ועלי לדאוג שיהיה המשך לכך