גרורה בראש
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איך מתמודדים עם סרטן שד גרורתי -לאחר 10 שנים התגלתה אצלי גרורה בראש ואלי לעבור שוב תהליך טיפול כדורים הקרנות איך עוברים את זה שוב
לקריאה נוספת והעמקה
דליה היקרה שלום, צר לי לשמוע שאת מתמודדת עם המחלה בשנית. אשמח להבין מה עובר עליך, מה הכי קשה לך ומה השאלות שמעסיקות אותך. אם תרצי תמיכה רגשית, את מוזמנת לפנות לעמותת "אחת מתשע" ולשמוע על מגוון של אפשרויות תמיכה שקיימות בעמותה. אנא צרי קשר עם יעל יגור, רכזת תמיכה בעמותת "אחת מתשע" בטל 036021717. כולנו כאן איתך ומקווה שנצליח לעזור לך בתקופה מורכבת זו, אנה
תודה על התגובה המהירה אנסה ליצור קשר עם יעל