חופשה במהלך הקרנות לשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשתי אובחנה :IDC (הי גרייד )STAGE 1 אחרי כימותרפיה (טקסול +AC) עוברת הקרנות, עקב החגים, האם ניתן לעשות הפסקה של 5-7 ימים לחופשה בחו"ל?,במידה וכן, האם כדאי לצמצם פערים ע"י 6 ימי קרינה ? לא מעמיס מדי על הגוף ? שנה טובה
לקריאה נוספת והעמקה
שלומות, מאד לא רצוי לבצע הפסקות יזומות במהלך הקרינה. אם אין ברירה, בגלל חגים, אז מוסיפים יום לשבוע של 5 ימים ומגיעים שישה ימים. המטרה של כולנו היא לטפל בסרטן, ביעילות הגבוהה ביותר. להקרנות חשיבות גבוהה בריפוי. ולכן- בלי הפסקות שאינן חיוניות, בבקשה .... שנה טובה, מירב בן דוד