Her2/neu +3 positive
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חליתי בסרטן שד מסוג DSIC לפני שנה, עברתי כריתה מלאה דו צדדית ושחזור מיידי. תוצאות מעבדה פתולוגית: ER, PR are negative, Her2/neu +3 positive. לא קיבלתי טיפולים. לאחר שנה התברר שהסרטן הופיע שוב בבלוטות הלימפה וגם בשד. עברתי לפני שבועיים הוצאה של בלוטות לימפה. הכירורגית המליצה על טיפול כימותרפי, אחריו כריתה של הגידול ולסיום הקרנות. אני אמורה לראות אונקולוגית בשבוע הבא, מרגישה אבודה בנוגע לכל האפשרויות והסוגים של הכימותרפיה האם תוכלו בבקשה לייעץ לי מהו הטיפול הנכון? איך קובעים מהו הטיפול הכימותרפי המדוייק במקרה שלי? תודה רבה
לכותבת שלום הטיפול המקובל במצב מחלתך הוא 4 טיפולים בתשלובת אדריאמצין וציטוקסן ולאחר מכן מתן שבועי של טקסול ביחד עם הרספטין. ישנם גם משלבים מעט שונים- אני מניח שתדברי על כך העם הרופאה שמטפלת בך.