לדוקטור גיל בר סלע
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לוקחת ארימידקס וסידן. האם מורינגה לא מתנגש עם כדורים אלה והאם מנסיונך הוא מומלץ.
שלום ערגה, מנין הרעיון לקחת מורינגה? האם זה לחיזוק או למניעה?
לצמח לא מתוארת פעילות על הורמוני המין, למרות שמתואר הגברת הפרשת פרולקטין. אין פירוט לגבי דרך הפירוק והפינוי אך סה"כ איני חושב שמתנגש עם ארימדקס ובוודאי לא עם סדין. הסיבה לקחת אותו- שמורה אצלך. מבחינת מידע על אפשרות של השפעה אנטי סרטנית המידע הוא דל. בצמח פוליפנולים שיש להם השפעה נוגדת סרטן בדומה לכורכומין, רבסטרול, תה ירוק , לויקופן ועוד אחרים ומבחינה זו ייתכן והוא בעל ערך. יש מספר מצומצם מאד של מחקרים על תאי סרטן בצלחת המעבדה שהראו פעילות נוגדת סרטן.
מצורף לינק למאמר המסביר את הנושא. http://redmarango.una.edu.ni/documentos/3-antitumor-moringa-Guevara-et-al-1999.pdf