האם תוכלו להמליץ על התעמלות מתאימה לגרורות בשלד??
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מחפשת מסגרת מתאימה להתעמלות כלשהי. יש לי גרורה בחוליה הצוארית. אני הפסקתי כל פעילות (למעט הליכה) אבל זקוקה ללפעילות אחרת (אולי מחטבת........) האונקולוג שלי לא מכיר את השיטות השונות ולכן לא יכול להמליץ האם תוכלו לעזור לי?? שיטת פלדנקרייז למשל הגבירה אצלי את כאבי הצואר
שלי שלום, העובדה שכאב הצוואר הוחמר כשעשית פלדנקרייז איננה פוסלת את השיטה. כנראה שבמהלך התרגול עשית משהו שהוא לא נכון לך. עלייך לדבר על כך עם המדריך/כה שלך. כמו כן מומלץ לידע אותו/ה לגבי מצבך הבריאותי. בעקרון מומלץ לשלב פעילות אירובית עם פעילות כמו פלדנקרייז / אלכסנדר / יוגה / טאי צ'י, מספר פעמים בשבוע. מטרת ההתעמלות היא לא לשרוף קלוריות או להעלות דופק בצורה דרמטית. מומלץ לנהוג במידת הרחמים ולא להגזים ולהחמיר עם עצמך במאמץ. בברכה, נדב