היפרתרמיה כטיפול בסרטן שד גרורתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. האם טיפול בהיפרתרמיה לסרטן שד גרורתי (ריאות, מוחון, בטן עליונה, עצמות כבד) יעיל? במידה וכן, היכן מבוצעים טיפולים מסוג זה? אציין, כי אמא שלי נמצאת בשלבי מחלה מתקדמים לאחר קווי טיפול רבים מאוד (כימותרפיה, הורמונלי, הקרנות, ביולוגיים וכן שני ניתוחים). תודה מראש על תשובתכם.
לא יעילים יותר מטיפולים סטנדרטיים. במצבים מסויימים כנראה כן, אבל אני לא מומחית בתחום. ברמב"ם עשו את זה, אולי עדיין עושים, אבל למחלה אזורית ומוגבלת, לא כטיפול לכל הגוף. לא יודעת איפה עוד עושים את זה, אם בכלל, בארץ. ממליצה להתיעץ עם אונקולוג שמכיר את אמא שלך בצורה יותר כוללנית ועמוקה, ולשאול אותו מה דעתו בנושא.