ההבדל בין הומו נשי לטרנסקסואל

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

28/02/2010 | 01:53 | מאת: שלי-שם בדוי

שלום, אני מכירה הומואים נשיים עם גינונים והתנהגות נשית, רגישים, הליכה מענטזת וכו', אם הבנתי נכון, גם טרנסקסואל שיש לו רצון להיות אישה (במיגדר הפוך) מתנהג כמו גיי נשי, אם כך-האם הומו נשי נחשב גם לטרנסקסואל? ומה ההבדל בין הומו נשי להומו גברי? תודה!

לקריאה נוספת והעמקה
28/02/2010 | 04:37 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום שלי, טרנסג'נדר הוא אדם שמרגיש שנולד למגדר הלא נכון והוא אינו מוצא שלווה עד שיעבור ניתוח לשינוי מין. אולי משהו שיחדד לך את ההבדל בין טרנסג'נדר להומוסקסואל הוא העובדה שיש גברים טרנסג'נדרים, למשל, שהיו נשואים לנשים וקיימו עימן יחסי מין, כלומר נמשכו לנשים ולא לגברים אבל הרגישו צורך לשנות את מינם ועברו ניתוח לשינוי מין. טרנסג'נדרים כאלה, אגב, לא בהכרח אופיינו ע"י גינונים נשיים בהיותם גברים. נכון שיש הומוסקסואלים בעלי גינונים נשיים, לחלקם פנטזיות על חיים כאישה ולחלקם לא, ויש הומוסקסואלים גבריים לא פחות מסטרייטים. בסטיריאוטיפים המקובלים מקובל לזהות את הראשונים כנחדרים (פאסיביים) ביחסי מין ואת האחרונים כחודרים (אקטיביים), אולם אפשר לראות שבחלק לא מבוטל מהמקרים הומוסקסואלים ככלל מקיימים את שני סוגי האקטים המיניים הללו והומוסקסואלים גבריים מאוד, לעיתים קרובות דווקא אלה העוסקים בפיתוח גוף ברמה של ניפוח שרירים, מעדיפים להיחדר ביחסי מין. אם תצפי בכמה סרטים כחולים של גייז תראי שהסטיריאוטיפים הללו לא נכונים. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

28/02/2010 | 09:17 | מאת: שלי-שם בדוי

שלום וסליחה על הבורות: אני יודעת שיש גברים שרוצים להפוך לנשים בעזרת ניתוח, האם יש נשים שיכולות לעשות ניתוח להיות גבר? שמעתי על גברים שמקבלים הורמונים, צומח חזה, מעצב איבר מין נשי וכו' אבל לא ידוע לי (בורות?) על נשים שהפכו לגברים כי הרי יש נשים שלא מרגישות שייכות למגדר? תודה ופורים שמח.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים