לא מצליחה לרדת במשקל

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

28/06/2017 | 18:29 | מאת: חנה

שלום רב, מזה כחודשיים אני בתהליך של דיאטה, אוכלת כל 3 עד 4 שעות מנות קטנות, משלבת פירות ומשתדלת גם ירקות, אוכלת רק לחם קל, שותה כל בוקר מים פושרים עם חצי לימון סחוט,משותה לפחות 10 כוסות מים ביום, עושה הליכות משל כחצי שעה כל יום, בהתחלה ירדתי יפה מאוד 4 ק"ג בחודש הראשון ובחודש השני לא ירדתי בכלל אבל ממש בכלל. לא משנה כמה שאני מקפידה לא מצליחה לרדת. מה לעשות? אני סובלת כ 14 שנה מתת פעילות של בלוטת התריס, אבל אני מאוזנת. יכול להיות שזה קשור לתת פעילות של בלוטת התריס? אשמח לעצה, אני שוקלת עכשיו 68 והגובה שלי 1.70 ואני בת 39. אני חייבת להגיע למשקל 60 בשביל שארגיש טוב עם עצמי, כל החיים שלי הייתי שוקלת 55 ק"ג ואחרי הלידה של הקטן הכל השתבש.

לקריאה נוספת והעמקה
29/06/2017 | 16:28 | מאת: נדיה גרינשטיין כהן

במקום לעשות דיאטה. את רזה, ואת רוצה להיות עוד יותר רזה. אני לא יודעת מה השתנה באכילה שלך ומתי שקלת 55 ק"ג. אני מבינה שאת רוצה לחזור למשקל לפני ההריון והלידה. היית מאד רזה, ותמיד צריך לשאול למה. האם היית כל הזמן בדיאטות? האם אכלת מעט? האם הרגלי האכילה שלך השתנו לטובה, ולכן הייתה עלייה במשקל? ליתר בטחון עדיף שתפני לייעוץ תזונתי אישי ומקצועי כדי שתעשי תהליך תזונתי שנכון לצרכים שלך היום. לרדת 4 ק"ג בחודש, לי מרים דגל אדום וגורם לי לחשוב שאת בכיוון הלא נכון. מה גם, שאת ממהרת. לאן את ממהרת? משקל לא אמור לרדת כלכך מהר כשאוכלים בצורה מתאימה. את רזה ולא בטוח שהגוף שלך "ישמח" לשתף פעולה. אחת השאלות שאת צריכה לשאול את עצמך,זה האם את מוכנה בכל מחיר לרדת במשקל ?

03/07/2017 | 11:42 | מאת: חנה

תודה על תשובתך, ברור שאני לא מוכנה לרדת בכל מחיר, אין מחיר לבריאות שזה החשוב מכל. כששקלתי 55 ק"ג לא הייתי מגבילה את עצמי כלל באוכל, אוכלת כמה שבא לי ומה שבא לי, פשוט היה לי יותר קצב חילוף חומרים בגוף, והיום זה התמעט לפעם ביום מ 3 עד 4 פעמים ביום. אף פעם לא הייתי בדיאטות. העלייה במשקל היתה בתקופה שבה זילזלתי קצת בשתיית הכדורים (פעם שתיתי אלטרוקסין וזה לא עשה לי טוב) במשך כחודשיים, מה שגרם לעלייה משמעותית במשקל. ומאז כבר היה לי קשה מאוד לרדת במשקל. גם כשחזרתי לשתות בצורה סדירה את הכדורים - עברתי ליותירוקס ואחר כך כשהייתי מאוזנת נכנסתי להריון עם השלישי ואחרי הלידה כבר לא הצלחתי לרדת במשקל. חשוב לי לציין שדווקא בתקופה שאני עושה דיאטה אני אוכלת הרבה יותר בריא ממה שהייתי נוהגת בעבר. שותה רק מים, אוכלת פירות וירקות, מוצרי חלב - משהו שלא הייתי אוכלת בעבר. הייתי אוכלת המון שטויות ושותה מיצים. ככה שהדיאטה עשתה לי רק טוב, אבל הק"ג מסרבים לרדת.

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה