יש לי רגעי התקפי אכילה

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

19/05/2017 | 05:47 | מאת: הדר

שאני לא מצליחה לפתור אותם כבר שנים,כל פעם אמרו לי לנסות לעשות משהו אחר,או להבין מאיפה ההתקפים מגיעים (שאני יודעת שאצלי הם מגיעים מתוך כעס על משהוא),או לנסות להבין איך ני ארגיש אחרי האכילה של ההתקף,אבל שום דבר לא עוזר,ברגע ההתקף עצמו ולפני שמפוצצת לי הבטן מאוכל אני אוכלת וזה מרגיע אותי וגורם לי להנאה. מה אפשר לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה
19/05/2017 | 12:33 | מאת: נדיה גרינשטיין כהן

הדרך לפתור התקפי אכילה היא תהליכית. אני עוסקת בזה הרבה שנים. כאשר יודעים ממה נגרם התקף האכילה, זה כיוון לפתרון אך לא הפתרון עצמו. תהליך העבודה לפתירה התקפי אכילה דורש זמן ועבודה. השינוי הוא גם התנהגותי וגם מחשבתי בגישה לאוכל . העבודה על פתרון התקפי אכילה, לא מתחילה בהתקפים אלא בכל הגישה והמחשבות הקשורות לאוכל ומשקל. וזו הסיבה שאין לי אפשרות לתת לך פתרון בפורום. אם תרצי, אשמח לפגוש אותך לפגישת הכרות ללא התחייבות או תשלום, על מנה לבדוק ביחד איזה תהליך מתאים לך. בגדול ישנם כמה שלבים: 1) שיקום אכילה ואכילה לפי רעב ושובע 2) בדיקת זמן, תדירות וגודל התקפים 3) בדיקה והבנה של אמונות לגבי אוכל, אכילה ומשקל ועוד, ולבסוף שילוב כל הדברים האלה ועוד כדי להביא להצלחה והורדת הצורך בהתקפי אכילה.

19/05/2017 | 14:57 | מאת: הדר

פיתרון להתקפים,כי אם בזמן ההתקף האוכל מרגיש ככ טוב וככ טעים,ורק כשאני מגיעה לפיצוץ בקיבה זה יכול להספיק,אז איך אפשר לגרום להתקפים להפסיק בטיפול ,אם ככ טעים ומרגיע לי לאכול בשעת ההתקף? זה כאילו בראש שלי,להגיד לבן אדם לא לעשות משהוא מהנה וכיפי ולמנוע את זה ממנו..... ואם אני אחשוב על זה שזה יגרום לי להרגיש לא נעים בבטן בכלל,אני יודעת שיהיו פעמים שלא יהיה אכפת לי ואני אחזור להתקפים...כי שוב...טעם האוכל הוא ככטעים ומספק בזמן ההתקף,ורק הפאניקה של כמה שאני אשמין אחכ יכולה לגרום לי להימנע,אבל אם ארזה מעט ,אז אני שוב אחזור להתקפים כי קצת רזיתי...זה לופ כזה שאני לא יודעת אם לוגית אפשר לצאת ממנו אם האוכל מרגיש ככ טוב במיוחד בתחילת ההתקף.... תודה שוב

21/05/2017 | 15:12 | מאת: נדיה גרינשטיין כהן

זה לא יעבוד. אבל מהניסיון שלי, כשעובדים בשיתוף פעולה, זה עובד. לוקח זמן לסמוך על הטיפול והמטפל כמו שלוקח זמן לחוות טיפול שעובד. זה לופ לוגי ורגשי, אבל כל זמן שטוב לך בלופ, ואת לא רוצה לצאת ממנו, אולי את עדיין לא בשלה לטיפול. ההחלטה שלך. אשמח אם תפני לשיחה הכרות ללא התחייבות או תשלום, לברר אם את בשלה לטיפול או לא.

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה